Scarpa T2

Scarpa T2
Brändi: Scarpa

Mitä mieltä olet Scarpa T2?
5
4
3
2
1
Thomas
Thomas (Vieras)
2025-09-15
Vahvuudet:
Superkaunis

Heikkoudet:
Hajosi 26 Sköldingen jälkeen

Yhteenveto:
Haluan pari lisää

Vuosimalli 1998

Googlen kääntämä  ・  Näytä alkuperäinen
Håkan
Håkan (Vieras)
2015-01-07
Vahvuudet:
Mukava

Heikkoudet:
Ei

Yhteenveto:
Jos et hiihtäisi kilpailukykyisesti, nämä saappaat ovat täydellisiä.
Omani on juuri ajettu sisään noin 15 vuoden jälkeen.
Kiristät ne aamulla ja kiristät uudelleen illalla, kun joudut kylpemään.
Ei voi parantua :-)

PeAC
2004-12-30
En ole erityisen innoissani, kun olen viettänyt niissä ehkä 12 päivää. soljet katkeavat, ne menettävät istuvuuden. Luulen, että enimmäkseen haluan valittaa soljeista, jotka tulevat irti ja tulevat pois saappaista. ei suositella!

Kongo79
2004-08-04
Vitun italialaiset ja paskat saappaat!!!
Käytti 4 muovisolkea yhden kauden aikana, ja nyt metallisolkien popniitit alkavat antaa periksi. muuten saapas on erittäin hyvä soljen toimiessa, ja silloin se on erittäin suositeltavaa. Heti kun minulla on siihen varaa, ostan T1:itä, joiden soljet ovat paremmat.

Munter
2002-04-24
Kokeiltu uutta mallia kolmella soljella. Erittäin korkea mukavuus ilman, että jäykkyys (ja siten ajettavuus) on liikaa jalassa. Vaatii suuria nopeuksia ennen kuin se alkaa tuntua horjuvalta. Minulla on ollut näitä vasta viikon ajan, joten en tiedä kuinka ne kestävät (mitä muut arvostelijat sanovat, etteivät he menesty kovin hyvin), mutta olen tarpeeksi onnellinen, että olen valmis sijoittamaan pariin.

Vuosimalli: 2002
Telislinkan
2002-04-14
Hyvä ensimmäinen pari saappaat, kun päätät vaihtaa muoviin. Istuu hyvin jalkaan (jos on kapeat jalat), vähän harmi kun on vain kaksi solkia, tiedän, että uudessa mallissa niitä on kolme. Luulen, että kahden kauden jälkeen ne alkavat menettää muotoaan, tuntuvat pehmeiltä, mikä ei ole hyvä. Saattaa johtua Völkl P50 -parin ajamisesta, jotka vaativat hieman enemmän ohjausta. Muuten mukava käyttää ja lähteä matkalle, hyvät yleissaappaat jos ei ole liian korkeat vaatimukset. Joitakin surkeita solkia, jotka ovat katkenneet tällä kaudella.
Ensi kaudella T1R:ää vastaan.....

Vuosimalli: 2000
SofiaM
2002-01-04
Olen erittäin tyytyväinen T2-koneisiini, ne sopivat minulle täydellisesti keskivertohiihtäjäksi. Vakaa olematta liian jäykkä. Kun ne on pudotettu kunnolla sisään, tuntuu kuin käyttäisit kuntosalikengät! Soljet ovat kuitenkin todella tyhmiä, pienimmälläkin jäällä tai lumella (eli aina) on vaikea saada tarpeeksi tiukalle lukon vapautuessa. Erittäin ärsyttävä! Tästä huolimatta annan saappaille neljä.

Vuosimalli: 2000
N/A
2000-12-05
Super monipuolinen kenkä!! Tuntuu erittäin kevyeltä ja mukavalta jalassa, ja sen kanssa on mukava ajaa. Älä tunne tarvetta millekään jäykemmälle. Ainoa miinus on, että soljet ovat hieman vanhanaikaisia ja ne olisi pitänyt vaihtaa. CXP-tyyppiset soljet olisivat olleet parempia...

Vuosimalli: 1998