Scarpa T4
Vuosimalli: 2017 - 2026
Paino: 1340 gram
Mitä mieltä olet Scarpa T4?
5
4
3
2
1

Vahvuudet:
Mukava mukaan, helppo kulkea
Heikkoudet:
Hieman huojuvaa kovilla pinnoilla
Ei sovellu leveille suksille
Yhteenveto:
Paras kompromissi, jos haluat nousta paljon etkä paina liikaa
Vuosimalli: 2008
Mukava mukaan, helppo kulkea
Heikkoudet:
Hieman huojuvaa kovilla pinnoilla
Ei sovellu leveille suksille
Yhteenveto:
Paras kompromissi, jos haluat nousta paljon etkä paina liikaa
Vuosimalli: 2008
Googlen kääntämä ・ Näytä alkuperäinen

Vahvuudet:
Sopii erinomaisesti kaikkeen käyttöön: teliksiin, retkiluistimiin, pitkän matkan luistimiin
Heikkoudet:
Voin kuvitella, että se voidaan kokea hieman vaikeaksi kiertueella.
Yhteenveto:
Kaunis ja mukava, antaa paremman tuen teleskiinnille kuin vanhat alppinahkasaappaani.
Erinomainen pitkän matkan luistinkenkä, jos olet tottunut edistyneempiin joukkueurheiluluistimiin kuten minä, koska se sopii saappaan/luistimen eikä tavallisen saappaan tapaan.
Aikuisena minulla ei ole kovin paljoa kokemusta retkihiihdosta, mutta voin kuvitella, että se voidaan kokea tarkoitukseen hieman ankaraksi. Toisaalta, kuten aiemmin mainitsin, se toimii hyvin teleskooppikäännöksissä ja sitä haluan kaukohiihdollani saavuttaa: mukavaa luontoelämystä kohtuullisessa vauhdissa maustettuna alamäkeen kun mahdollisuus tulee.
Sopii erinomaisesti kaikkeen käyttöön: teliksiin, retkiluistimiin, pitkän matkan luistimiin
Heikkoudet:
Voin kuvitella, että se voidaan kokea hieman vaikeaksi kiertueella.
Yhteenveto:
Kaunis ja mukava, antaa paremman tuen teleskiinnille kuin vanhat alppinahkasaappaani.
Erinomainen pitkän matkan luistinkenkä, jos olet tottunut edistyneempiin joukkueurheiluluistimiin kuten minä, koska se sopii saappaan/luistimen eikä tavallisen saappaan tapaan.
Aikuisena minulla ei ole kovin paljoa kokemusta retkihiihdosta, mutta voin kuvitella, että se voidaan kokea tarkoitukseen hieman ankaraksi. Toisaalta, kuten aiemmin mainitsin, se toimii hyvin teleskooppikäännöksissä ja sitä haluan kaukohiihdollani saavuttaa: mukavaa luontoelämystä kohtuullisessa vauhdissa maustettuna alamäkeen kun mahdollisuus tulee.
hyvä saappaa, pidä siitä, koska se on matala...
Ainoa mikä puuttuu on tarranauha ylhäältä. Mutta kaikkea ei voi saada..
Ainoa mikä puuttuu on tarranauha ylhäältä. Mutta kaikkea ei voi saada..